20 Mayıs 2016 Cuma

VEEEE SON !!!

           Bu kitabı okurken (siz inanmayacak olabilirsiniz ama) gözümden yaşlar geldi. Bizler bu kitapta Molla Kasım'ın yerindeydik yani hikayeyi bizzat Yunus'tan dinledik ve onunla birlikte mana ve madde arasında gidip geldik, hayal ve gerçek dünya arasında koşturduk, kerametlere şahit olduk, birlikte dergahlara girdik ve oralardan kaçtık, il il Anadolu'yu gezdik ve daha neler neler... Kitabın başında hatırlamıyor olabilirsiniz ama bir cümle söylemiştim. Bence bu kitabın büyük çoğunluğu kurmaca diye fakat okuduklarım ve okurken araştırdıklarım üzerine şunları söylemeliyim ki hiçte kurmaca bir kitaba benzemiyor. Tamam yazar kendini kitapta Molla Kasım isminde kurmaca bir karakter ile tanıtsada Yunus'un anlattıklarının gerçeklik payı büyük.
          Yunus Emre hakkında izlediğim etkileyici bir videoyu paylaşmak istiyorum. Ama bu videoyu izlemenizi canı gönülden ister ve ısrar ederim.
                                                                                                                                                             
            Evet sayın okurlarım. Yayınımın başında da söylediğim gibi Yunus ile birçok serüvene atıldık ve nefes nefese kaldık. Açıkçası ben çok yoruldum. Sanıyorum ki sizlerde yoruldunuz. Kitapla ilgili son cümlelerimde şunlara yer vermek istiyorum. İskender Pala'ya bu kitabı yazdığı için ne kadar teşekkür etsek az gelir. Çünkü o bu kitabı yazarak içimizdeki od'u yani Allah'a olan aşkı, O'na olan balılığımızı kuvvetlendirdi ve bize tekrar hatırlattı. Bunları bize yaşatırken de ustalıkla yazdığı cümleleri okuduk ve piştik. Sıra etrafımızı yandırmada. Yani bu kitabı tanıdığımız veya tanımadığımız herkese önermekte. Ben sizler adına buradan bu kitabı herkese öneriyorum.
Acaba Yunus benim bu yazdıklarımı görüp işitiyor mudur ve "Daha ne Yunus'lar çıkagelecek" diyor mudur? 
Evet artık sona geldik sayın okurlarım. Bir başka kitapta (bu kitabın türü fantastik, macera, aşk, korku olabilir farketmez yine bu kitapları anlatan ben olacağım :):):):) ) maceraya atılmak üzere esen kalın, hoşçakalın !!!!                                                                                                                                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder